Wednesday, May 11, 2011

TEMUDUGA TERBUKA DI KOLEJ ISLAM SAINS DAN TEKNOLOGI (KIST)


Temuduga Terbuka:   Swasta / Private

IKLAN PENGAMBILAN PEGAWAI DI KIST TECHNOLOGY AND MULTIMEDIA EDUCATION SDN. BHD.(KISTECH)

TARIKH TEMUDUGA : 13 Mei 2011 (Jumaat), 9.00 am
TEMPAT TEMUDUGA : KISTECH, BLOK E-24-2, ARAS 2, I-City, City Park, 40000 Shah Alam, Selangor.
TEMPAT KERJA : KISTECH, I-CITY SEKSYEN 7, SHAH ALAM.

1. Junior Programmer (3 Kekosongan)

Kelayakan:

- Ijazah Sarjana Muda atau Diploma di dalam Sains Komputer, Sistem Analyst, IT
- Personaliti baik, kemas, komited dan konsisten pada kerjaya
- Kebolehan komunikasi di dalam Bahasa Melayu dan bahasa Inggeris
- Berkebolehan develop CRM dan CMS menggunakan CodeIgniter diutamakan.

2. Junior Web & Graphics Designer (1 Kekosongan)

KELAYAKAN
:
- Memiliki Ijazah Sarjana Muda atau Diploma Sains Komputer, Teknologi Maklumat atau kelayakan yang setaraf.
- Berkebolehan : pengaturcaraan PHP, Joomla, Java Script, CSS
- Berkebolehan : Graphics Adobe Photoshop, Ilustrator, Google Sketch Up 3D (atau aplikasi 3D lain)

Calon-calon dinasihatkan berpakaian kemas dan membawa bersama dokumen yang perlu.

Pegawai untuk dihubungi:
Mohd Zulhazri Azmi
KISTECH
03-5521 8727 (Sambungan 28727)

2 comments:

  1. assalamualaikum...........saya mendapat surat tawaran tetapi temuduga telah berlangsung..........saya ingin memasuki ke kolej ini tolong lah saya

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum...........saya mendapat surat tawaran tetapi temuduga telah berlangsung..........saya ingin memasuki ke kolej ini tolong lah saya

    ReplyDelete