Wednesday, July 28, 2010

Kerja Kosong di Syarikat kawalan keselamatan TERAJU FOKUS SDN BHD

Syarikat kawalan keselamatan
TERAJU FOKUS SDN BHD
Jawatan Kosong
(KL, JB, Pasir Gudang)
1. Kawalan Bersenjata
2. Kawalan Tanpa Senjata
Sila hubungi:
En. Malkan : 012-7636 0169
En. Joharin : 013-399 1666
En. Azam : 019-717 2400
Pn. Fiza : 013-706 8447
En. Hamid : 019-729 8926

12 comments:

  1. Siapa nak kerja dengan syarikat yang menipu duit pekerja. KWSP tidak dibayar, anggota sakit/accident tidak dilihat, kebajikan ....kosongany, pengurusan yang kaki bodek, boss atas yang tidak tahu ape-ape tapi ...........lepas kena ampu, sukalah... Yang terok budak bawahan.. kerja siang malam, ketua atasan tengok pun tidak. Kalau macam ni. tak lama lagi terlingkoplah !!!!

    ReplyDelete
  2. Betul tu. Di KL pun sama. KWSP banyak x masuk.Kawan sakit takade sorang pun pengurusan datang tengok..bila complain pasal gaji..kena warning.....kadang-kadang gaji, OT.. lambat,,,banyak lagi. Depa kat atas tu dok goyang telok ..buah dalam pejabat kut !!!

    ReplyDelete
  3. Bukan syarikat tak betol korang yang tak betol asik nak salah kan orang lain kenapa tak cermin diri sebelum menyalahkan orang lain adakah diri kita telah membuat perkara yang betul.

    ReplyDelete
  4. alahhh apa susah.. sapa2 yg rasa teraniya pasal kebajikan pekerja.. buat je report kat pejabat buruh... atau aduan rakyat... masuk paper bagi pengajaran pada semua cmpny...

    ReplyDelete
  5. saya bekas Anggota Di Syarikat keselamatan Teraju Fokus... syarikat ni dah nak bankrap... sekarang ambil perkerja yang tua2... suka menipu pekerja...gaji tak seberapa ..... Tuan Haji Hussin berubah la sebelum anda Di Ubah...

    ReplyDelete
  6. Anggota AmGuard Pun Tak ader Lesen...Tapi kena Jaga dekat kedai emas... klau mati anggota tuh.. syarikat buat tak tahu...

    ReplyDelete
  7. Kepada Pegawai Operasi Yang baru tu... Nak ambil perkerja wanita suruh pergi pejabat... bukan bawa balik asrama untuk di rogol... saya lupa nama Pegawai tuh...saya terima aduan dari seorang wanita yang minta kerja di Teraju Fokus ... insaflah.....

    ReplyDelete
  8. Bang..jangan kutuk sangat la. Tak baik. Apo nak boek ! Dah Haji Hussin tu mata betina..masa kita kursus dulu kalau tengok betina macam keluar mata dia. Dia dah tua nyanyok, tunggu nak ............MAMPOS !!!

    ReplyDelete
  9. Saya pernah kerja di syarikat teraju fokus yang sebelumnya harta consultant. Alhamdulilah selama saya bekerja gaji ok kwsp ok, cuma pengurusan harus dikemaskini

    ReplyDelete
  10. Saya pernah kerja di syarikat teraju fokus yang sebelumnya harta consultant. Alhamdulilah selama saya bekerja gaji ok kwsp ok, cuma pengurusan harus dikemaskini

    ReplyDelete
  11. saya bekas pekerja teraju fokus sdn bhd selama 6 tahun, alhamdullilah selama saya bekerja tiada masalah, cuma pihak pengurusan banyakan ambil tahu masalah pekerja

    ReplyDelete
  12. saya bekas pekerja teraju fokus sdn bhd selama 6 tahun, alhamdullilah selama saya bekerja tiada masalah, cuma pihak pengurusan banyakan ambil tahu masalah pekerja

    ReplyDelete