Monday, November 26, 2012

JAWATAN KOSONG DI METROWEALTH (MIG)

12 Jawatan Kosong:   Swasta / Private
Kami adalah sebuah syarikat yang aktif dalam penerbitan filem dan drama, pengurusan artis dan kafef dengan sebesar hati ingin mengajak individu-individu yang dinamik dan komited untuk jawatan-jawatan seperti berikut:

1.  Pembantu Akaun / Eksekutif
2.  Pegawai Pemasaran
3.  Penyelaras Unit Bakat
4.  Penulis Skrip (Telemovie/Drama/Filem)
5.  Penyelaras Produksi
6.  Penjaga Stor
7.  Pereka Grafik
8.  Visual Editor
9.  Jurutera Bunyi
10.Pegawai Perhubungan Awam
11.Penterjemah (Inggeris/BM/Cina)
12.Penyelaras Pentadbiran


Tarikh Tutup Permohonan: 31 Disember 2012

4 comments:

  1. hye..sy berminat..saya ingin menjadi pelakon dan penulis skrip...saya ada menulis cerita...cerita itu bertajuk "aku,dia dan v-log.."saya harap sgt untuk menjadi seorang penulis skrip

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog ini diwujudkan untuk mengumpul sebanyak mungkin jawatan kosong untuk memudahkan pihak pencari kerja mencari kerja yang bersesuaian. Pihak kami tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan majikan. Pihak kami hanya memaparkan peluang kerja yang ada dan pihak pencari kena hubungi terus kepada majikan tersebut.

      Terima kasih.

      Admin

      Delete
    2. Assalamualaikum..saya fadzli, sy ingn bertanya jawatan kosong tok pereka grafik masih ade lagi?..

      Delete
    3. assalamualaikum..jawatan tok pereka grafik ade lagi..jika ade tlg emailkan kepada saya boleh..didy0121@gmail.com..

      Delete